SmakarSomSocker

Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Emelie Carlsson - 31 juli 2012 20:34

Som att det inte var nog med urinvägsinfektion, så har jag idag även haft omänsklig trötthet, och sprängande huvudvärk! Jag sov dock gott natten till idag! Och det var ialla fall 8h sömn! Men när jag gick upp vid 9.00, så fick jag huvudvärk och kände mig alldeles varm. Sen efter ett par timmar fick det bli sängen igen. Närmre 2h lyckades jag sov. Jag fick upp och slängde in en tvätt i maskinen, men kände att huvudvärken blev värre och jag fortfarande va trött. Björn kom hem vid 16.30 och jag orkade hålla honom sällskap i en halvtimme innan jag va tvungen att lägga mig igen. Strax innan 19.00 så började jag känna mig bättre och orkade kliva upp! Nu har jag fått i mig mat, och snart ska jag och älsk kolla film. Han är bara iväg snabbt i affären för att köpa nått gott till oss <3...
Men tillbaka till tröttheten... Visst är det skumt? Kroppen behövde antagligen vila ordentligt, eller så börjar jag bli sjuk,.. Bortsett från urinvägsinfektionen då.

Trevlig kväll vänner :)

Ovido - Quiz & Flashcards