SmakarSomSocker

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Carlsson - 13 november 2012 15:30

Av Emelie Carlsson - 9 november 2012 16:21

Jag ska fatta mig kort idag! Jag vill bara ge mina hösttrötta medmänniskor ett mysigt tips!

Skaffa en bordskamin! Den är min bästa vän när kylan och mörkret infaller! Finns i flera olika storlekar och modeller! Jag köpte som sagt en bordsvariant med stenbas! Bränslet är en helt ren vätska som är 100% rökfri. Den ger både värme och mysig stämning.
Så åk och köp en på direkten!

Puss på er alla!

Av Emelie Carlsson - 4 november 2012 13:28

Jag tror inte jag är ensam om att tycka detta... Men vilket fall som helst så hatar jag det! Man varken orkar eller hinner göra någon nytta!! Jag önskar jag kunde få bli hemmafru igen. Men jag får helt enkelt se det positivt. Alla pengar jag tjänar går ju till bebisen <3. Är nu i v 18, och tiden går som sagt ganska fort. Jag vill ge mitt barn bästa möjliga start, och att skaffa bebis kostar pengar. Dessutom har vi en resa som är bokad och betald. I december åker vi till Playa del Inglés! Och man vill ju ha gott om pengar med sig :).
Dags att glo lite tv.
Kössss <3

Ovido - Quiz & Flashcards