SmakarSomSocker

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emelie Carlsson - 17 juli 2012 23:34

Inte för att jag brukar sova länge om dagarna! Men av nån anledning så har jag svårt att somna ibland! Som ikväll till exempel! Till viss del beror det på att min kära sambo somnar efter 2 minuter, och att jag då känner mig lite smått ensam (tyck synd om mig). Men just ikväll så kan det oxå vara av anledningen att jag drack ett glas cola för nån timme sen. Kanske sitter det i än? Jaja, jag är som sagt hemmafru, och har inga tider att passa imorgon! Men jag vill ändå komma upp i tid för att göra lite nytta här hemma ;).

Blev inte mycket spring på löpbandet idag! Jag satte latsidan till, och körde intervall träning i 12 minuter?!?! Ynkligt, men samtidigt känner jag att det är okey om man inte ger allt vissa dagar! Ialla fall om man sköter sig i övrigt!
Funderar på att bli medlem på Tappa.se igen! Sist jag va medlem där fick jag en hel del motivation! Där kan jag dessutom hålla koll på vad jag äter, och på så sätt maximera min viktnedgång! Sambo kilorna satte ju sig liksom för så många andra! Men dem har jag redan jobbat av en hel del! Dock vill jag sträva efter mitt mål som jag haft sedan tidigare! Och jag lyckas om jag bara vill! Men det... det är en annan historia...

Tillbaka till att försöka sova dårå... John Blund verkar ha tagit en omväg ikväll... Kanske skulle man hittat på något annat i väntan på tröttheten? Eller så ligger jag bara kvar här, och stirrar ut i ett kolsvart rum...

Godnatt vänner! <3

Av Emelie Carlsson - 17 juli 2012 09:57

Fan va glad jag är att den äntligen kommit! Ofta har jg kännt för att blogga, men inte haft lust/möjligheten att använda dator! Nu är det lätt att logga in via telefonen, och klottra ner några rader.... Piece a cake! Det är ju svårare att "utforma" inläggen så som man vill ha dem, men helt klart värt det om man bara vill skriva av sig lite snabbt!

Idag blir det en "tur" på löpbandet! Ska bara orka kliva upp ur sängen först!... JA, jag ligger här än ;). Sen så klart standard sysslorna så som tvätta, diska osv. :)

Ha det bra! Puss och kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards