SmakarSomSocker

Alla inlägg den 22 april 2013

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla med om att allt jobb, alla smärtor och den långa väntan va väl värt det! MEN(!) jag måste också säga att jag tror bara jag kommer ha ett barn i framtiden, för vet inte om jag klarar utsätta mig för detta igen. Det va värre än vad jag kunde föreställa mig faktiskt... Tyvärr....
Men man ska aldrig säga aldrig! Kanske bär runt på ett nytt liv igen om några år...

Jag är nu äntligen en lycklig (redan sliten och trött) mamma till lilla Hayley Emma Carlsson! Välkommen min älskade dotter, du har gjort mitt liv komplett <3

Ovido - Quiz & Flashcards