SmakarSomSocker

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Emelie Carlsson - 5 april 2013 10:56

Jo det är ett faktum! Man sover fördj*ävla dåligt när det närmar sig förlossningen! Spelar ingen roll vad jag gör, eller om jag så även sovit dåligt natten innan... Jag sover ALDRIG bra längre! Det är klart att detta är en förberedelse på vakna nätter med bebis sen, men trooo mig att jag kommer trivas bättre med det. Denna vänta är olidlig! Sen är ju problemet att jag har ont också! Det har jag inte sen. Dessutom är jag alldeles för klumpig för att hitta en skön ställning att sova i just nu. Min stackars sambo får också ett släng av mina krämpor... Eftersom vi delar säng (självklart) då är det ju svårt för honom att undgå att jag har ont. Inatt slutade det med att jag gick ner, men då blev sambon missnöjd med anledningen att han blev ju mer orolig om han inte kunde finnas nära till hands. Efter ett par timmar somnade vi båda, TILLSAMMANS, i gästsängen på nedervåningen... Lyckligt slut!

Vi kommer sova i gästrummet fram tills förlossningen nu. Det passar mig bättre eftersom jag då slipper gå i trappor, har närmre till kylskåpet och även tv:n om jag inte kan sova! Dessutom är det svalare i detta rummet (Y)....

Jag har börjat sticka igen... Är det töntigt?!? Haha!

Puss hej alla!

Ovido - Quiz & Flashcards