SmakarSomSocker

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en hel dag och känner mig trött, deppig, irriterad och helt ORKESLÖS! Vill bara få den här graviditeten avklarad nu! Men det dröjer nog en två veckor till om jag skulle gissa. Tror jag går över tiden med 5 dagar! Det är min gissning ;)... Men vi får väll se!

Oops... Nu stör jag nog sambon min som ligger bredvid och försöker sova... Han somnade dock för 1,5h timme sen, så han somnar nog om snabbt igen... Jupp det gjorde han, nu snarkar han! Haha

Godnatt folket <3

Ovido - Quiz & Flashcards