SmakarSomSocker

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Emelie Carlsson - 29 januari 2012 07:37

Det går lätt att beskriva med ett ord: KAOS! ... Här ser ut som fan hemma, men jag ser ingen mening att göra iordning för ens jag kommer till den andra lägenheten. Det är inte ens kul att vara här när det ser ut som "kom och hjälp mig att dö"... Och jag, som faktiskt är lite små pedant, blir otroligt stressad över denna stökiga miljö! Nej usch säger jag bara... hatar att flytta. Ialla fall tills det är klart alltihopa!

   Den nya nyckeln får jag nog på onsdag om allt går som planerat. Dock finns det nog möjlighet att flytta in måndag eller tisdag oxå! Killen som bodde där innan har flyttat redan, och FABO försökte nå mig i veckan som va. Antar att det va det dem ville... men man vet ju aldrig! Jag ska ialla fall kontakta dem imorgon. Så får vi se vad som händer.


Blev väkt 06.05 idag av Björns mobil... Han börjar kl 06.00, men måste alltså köra enda ner till HBG... stackarn :(.... Det är andra dagen i rad som han försover sig. Och det är lite mitt fel faktiskt. Igår små "bråkade" jag med honom och tjööötade på honom, så han inte kunde somna. Så han har inte fått många timmars sömn dem senaste dagarna. Men ikväll ska han få sova tidigt! Och jag får väll gottgöra honom med att fixa nån go frukost till honom imorrn som han kan ta med till jobbet :).


Time to get the f*ck out of here! <3 love to u all <3 HAHA


<3 Love u Teddybear <3

Ovido - Quiz & Flashcards