SmakarSomSocker

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Emelie Carlsson - 13 januari 2012 22:48

Asså jag gick heeelt emot mina principer igår... eller inte igår, utan gjorde det ett tag. Jag ljög om nått otroligt hemskt... Och inte för vem som helst, utan för en av dem personerna som betyder mest för mig.

   Men det var igår det kom fram! För att jag klantade mig. Men nu är jag glad att jag gjorde det. För det vår nått som jag inte ville gå och ljuga om egentligen... Men gjorde det ändå!

   Jag mår skit över det, och det är nått jag aldrig kommer att glömma! Även om han förlät mig... Jag vill glömma det, och jag vill inte älta det, men kan inte låta bli att tänka på hur hemsk människa jag är. Både för det jag gjorde, OCH för att jag ljög!


Förlåt!!! :'(


<3<3<3  B  <3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards