SmakarSomSocker

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Emelie Carlsson - 21 december 2011 07:17

Är fan ingen god morgon idag! Så här trött har jag inte varit på LÄÄÄNGE! Och som med allt annat, så har jag mig själv att skylla även denna gången... med lite hjälp av ett par vänner ;). NEJ ikväll blir det tidig säng!


Sitter här i soffan och tittar ut genom fönstret! Kan man annat än att bli lite små depp när det är så mörkt? Ialla fall när man vet att man måste släpa sig ut och rasta hunden, och senare även CYKLA bort med hunden till "hundvakterna". Jag vill vara ute så lite som möjligt faktiskt. Vid denna tiden på året ska man sitta inne med levande ljus och MASSA filtar och kuddar... myyyys <3.

   Jobbar i 3 dagar nu, så när jag kommer hem ikväll blir det väll samma gamla vanliga visa... spela  och/eller sitta vid daton. Får ser vad som faller mig in... men blir nog båda delar.


FAN va tiden går fort! Nu måste jag göra mig i ordning!...


<3

Ovido - Quiz & Flashcards