SmakarSomSocker

Alla inlägg den 16 december 2011

Av Emelie Carlsson - 16 december 2011 13:18

Kan inte fatta att tiden går så sakta! Förr när man va yngre så gick juletiden så jävla fort! Då såg man liksom fram emot det... och när den va över så längtade man tillbaka! HELT ärligt så får jag lite panik av tanken på jul nu för tiden! Misstro inte, julmaten är det BÄSTA som finns! Men allt annat?! Jag orkar inte med det! Julpyntade för ett tag sen... och är REDAN less på skiten! Funderar på att packa ner allt igen!


Jag längtar till nästa år! Då ska jag skapa mina egna traditioner! Resa bort varje jul! Fett skönt ska det bli och slippa skiten! Om inte det "dyker upp" nått/någon på vägen... då får man väll ändra sig lite ;).


Mamma blev besviken på mig för att jag inte ville fira längre! Men det kommer en dag då traditionen kommer att brytas! Så varför inte likaväl göra det nu? Passar ju bra JUST det året när min ena bror ska vara hos sina svärföräldrar, och min andra bror med sina vänner! Min syster är död.... Det blir då min bror och mina 3 syskonbarn kvar... KUL! Wiiiiii vad jag ser fram emot det! -.-


När (om) den dagen kommer och jag har egen familj, då kanske det blir att man åker dit! Men nu... nu är jag ensam så kan jag passa på att göra lite som jag vill!


Peace <3

Ovido - Quiz & Flashcards