SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Smutsigt tangentbord...

Av Emelie Carlsson - 5 april 2012 14:20

Ja nån bättre rubrik kom jag inte på! Det va det första jag kom att tänka på när jag satte mig för att skriva... då tittade jag ner på tangentbordet och såg hur JÄVLA äckligt det va. Skulle vilja ta ett bakterieprov på detta. Skulle liksom hellre slicka på en toasits :S..

   JA, JA, JA nu va det ju inte smutsiga, bakteriefyllda tangentbord jag ville berätta om, men bara för att jag e så sjuk i huvudet så ska ni ändå få två bilder... ENJOY! ;)


   


Va ju ett tag sen jag skrev sist! Har hänt endel, men orkar inte berätta allt, och ni är troligtvis inte intresserade heller ;). Nej men det är väll inget jätte viktigt.

   Men däremot vill jag berätta att jag vunnit 10.000 på Dustin.se! Jupp så äre! Jag va med i en tävling i somras med chansen att vinna en iPad2! Jag hade glömt av denna tävlingen, men häromdagen fick jag ett mail där dem berätta att jag vunnit första pris! GISSA om jag blev lycklig?!?!. Ja så för några dagar sen fick jag hem mina presentkort på 5000:- vardera!


  Har inte köpt nått än, för nu när jag får välja så blir det ingen iPad. Lutar åt lite olika saker, bl.a en kamera. Blir ett grafikkort till Björns dator oxå! Så jag kan spela sims ;). Alternativet är en ny dator, men känns ju lite waist när man faktiskt redan har en i hushållet. Funderade lite på att köpa spel för stor del av slanten oxå! men jag vet inte ... Vad hade ni köpt? En ny tv har vi. Hemmabio, stereo och sånt skit har vi oxå. Vi har den mesta elektroniken... förutom en kamera ;). Men, men vi får väll se! kommer nog ett inlägg om det endag när jag bestämt mig :).


Är sjukskriven för tillfället, det är därför jag har tid att blogga, haha! Har fått någon form av arbetsskada i armbågen. Så gör ont vid belastning och vridningar. Varit sjuksriven i drygt en vecka. Pratade med läkaren idag, och det ser ut som om han måste sjuksriva mig längre, och ge mig starkare mediciner. Han visste inte exakt vad det va, men han misstänkte nån förslitningsskada eller bristning. Jag trodde det va en nerv i kläm, eftersom att det ömmar i vissa lägen. Fast nu är det ju inte jag som är läkaren, så får väll lita på honom ;).


Dags för lite mat! Ha det bra vänner

<3<3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards