SmakarSomSocker

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Emelie Carlsson - 18 april 2012 13:46

Älskling! Fan vad vi kompliterar varrandra bra! Jag e "handikappad" i min arm, och du i ditt knä! HAHA det är lite komiskt! Men vi hjälps åt, eller hur?! Vi passar så jävla bra ihop! Vi tänker alltid på samma saker och vi tycker oftast(?) likadant! Vårat motto är "Great minds think alike" och det passar oss utmärkt! För vi är jäligt smarta! Det inte jag kan, kan du. Och det som inte du kan, kan jag!... OFTAST i alla fall ;). HAHA! Nej men seriöst... Jag älskar dig


Häromdagen pratade jag och Björn om musik! Visst, så jävla gamla är vi inte, men det är kul när man märker skillnad på dagens musik i jämnförelse med "vår tid" ;). Misstro inte! Jag gillar dagens musik oxå! Men förr va musiken mer.. vad säger man... MUSIK! Idag är det massa skrammel, med ett par ord inslängda här och var. Man kan sjunga, skrika, tjuta, prata om vad som helst i en låt... bara man har lite schysst skrammel och dunka dukna så blir det årets bästa låt liksom!

   Här har ni en låt som jag tycker är "FET"... men lyssnar ni på texten så är den egentligen "FETT" dålig! HAHA... But i like it ALOT!


Nej nu kommer snart min älskling hem från jobbet! Så ska väll plocka iordning lite här hemma. Drar igång lite "fet" musik och startar dammsugaren..,

Ha det bäst alla!

Love u B

Ovido - Quiz & Flashcards