SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2012

Det där med framtid!

Av Emelie Carlsson - 17 oktober 2012 21:29

Är det meningen att man ska ha sin framtid målad framför sig? Är det meningen att framtiden ska vara bestämd? Jag menar, är det vanligt att man faktiskt undrar vart man står om 10år!

Just nu lever jag i nuet... Och det är lättare att ta ett steg i taget när framtiden känns oviss. Jag tror dem flesta har rätt klart för sig vart dem står i framtiden, eller ialla fall vart dem önskar att dem står. Men jag själv har ingen aning! Jag vet inte vad jag vill heller. Känns så jävla tråkigt att inte ha några planer eller önskemål... Att bara leva i nuet. Kanske är det något som kommer längre fram? Eller kanske är det så att man aldrig skapar sig en önskan om sin framtid, utan bara står still och finner sig själv efter 40 år... Och lever på samma sätt och på samma plats. Men en sak är jg säker på, och det är att livet är oförutsägbart, och vilka planer eller önskemål man än strävar efter, så har livetsgång förmågan att bryta det... När som helst i livet, och för vem som helst. Då spelar det ingen roll hur stark vilja man har...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards