SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Forever Alone!

Av Emelie Carlsson - 29 oktober 2011 17:38

Yes problably xD! HAHA!!! Nejdå, men forever beroende av FOLK!!! Utan folk i min närhet så blir jag deprimerad! lite då och då är det faktiskt skönt att vara ensam, men INTE för mycket! Och den senaste tiden har jag varit ensam en heeel del! Jupp, så äre! Och samtidigt orkar jag inte ränna runt hos folk heller! Dagar jag jobbar äre ju lungt! Men är jag ledig så MÅSTE jag hitta på något! Och då äre inte alltid så att mina vänner, "vänner" eller familj är så sugna på det ;)...


Idag ska ALLA jag känner festa! FAN till och med grannarna håller igång! Jag däremot va så JÄVLA korkad och sålde den spriten jag hade igår! Glömde HELT av att jag kunde behöva den idag?!?! Blir så förbannad! ÅHHH! Vette fan va jag ska hitta på ikväll! Men blir väll till att glo film eller nått!...


Frågade till och med Oscar! Men jag fick inte vara med dem! Det är en av nackdelarna med att vi gjorde slut... att jag "förlorade" 80% av mina vänner! Det är därför man alltid ska ha egna vänner oxå... inte bara gemensamma när man e i ett förhållande. SÅ TÄNK PÅ DET FOLK!


Nej fan nu får de vara slut på depp snacket....

Ha en trevlig kväll alla! Och festa för mig med!

Peace! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards