SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Hur kan tatueringar fortfarande chocka folk?

Av Emelie Carlsson - 28 oktober 2011 02:12

Tatueringar har funnits väääldigt länge nu! Det är inget nytt och därför tycker jag det är konstigt när folk reagerar! Okey om man "tittar till" för det är ju endå en bild man ser! Men när man går förbi folk och du fullständigt GLOR NER EN... då blir man förvånad! Liksom vad såg du som du inte sett innan?!...

   Idag när jag var påväg hem, efter att ha lämnat Sessan hos Inger & Stig, så möter jag först en liten familj med mamma och pojk. Jag har öppen jacka för jag va as varm efter att i princip ha sprungit till Inger. När jag möter pojken, som går en bit framför sin mamma, så ropar pojken: -MAMMA, MAMMA kom hit och kolla på det här! Och pekar på mig... Då har han sett mina kattassar som jag har från axeln ner till bröstet. Visst i detta fallet va det en liten pojke, men endå! Inte ens JAG blev chockad när jag såg tatuerade människor när jag va liten :S...

   Jag forstätter förbi, och hinner komma 500m därifrån när jag möter en gubbe... han glor på mig hela vägen tills han gått förbi mig typ 1m bakom!?!? WTF?! Vad är detta tänkte jag, och knäppte jackan!


Grejen med tatueringar (för min del) är ju helt klart att dem är snygga! Jag gör dom bara för min skull, men OFC tycker jag det är kul när andra tycker om dom! Och om man gör som jag, och sätter en tatuering på bröstet, då är man förberedd på att folk kommer glo! Men det är skillnad på att glo, och glo! Att blänga ner någon och i princip vända sig om tycker jag e fult! Liksom det gör man inte i vilket fall som helst! Men, men.... skit samma!


Hade faktiskt en kanon dag på jobbet idag! Allting flöt på, och jag hade saker att göra hela tiden! Kunderna va nöjda vilket gjorde mig på ännu bättre humör än jag redan va!... känns skönt att må lite bra emallanåt! Slippa behöva gå runt och må dåligt liksom :S... nej usch! Hoppas på fler GLADA dagar :D.

   Imorrn börjar jag 11.00 ist för 9.00 ska faktiskt bli skönt! DOCK sitter jag ju här nu kl: 02.28(as we speak) och bloggar bort mina sömn timmar! Min sovmorgon försvinner mer och mer ;).... men det gör inget! tycker nästan det e lättare att vakna när man sovit ganska lite. Dock äre inte så bra att sova för lite i längden. Men är snart helg, och då kanske man ska hinna med att sova ut!


Nej nu ramlar mina ögonlock ihop...Godnatt freinds! <333

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards