SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

Party like there is no tomorrow!

Av Emelie Carlsson - 25 oktober 2011 16:45

Yes! Förr- förra, förra och denna helgen som kommer blire fest! Har varit myyyycket trevligt dem 2 senaste gångerna, och tror allt det blir lika trevligt på lördag! :P! Då äre Terese som ska ha "halloween-fest", och man ska vara utklädd! Har lite olika planer på vad det kan bli, men lutar åt en "svartvingad ängel"... Andra alternativet är "zombie-stripper". Vi får väll se vad det blir, men det ska allt bli spännande :)...


     


Hade planer på att ordna en 24h fest oxå! Men det verkar inte bli av än på ett tag! Jag måste hålla mig till helgen eftersom att jag har arbetande grannar! Men jag jobbar dessutom varranan helg, vilket gör att man blir tvungen att skjuta fram det 2 veckor åt gången, om datumen inte passar! Det är svårt att matcha in så "alla" blir nöjda! Det går så klart inte... men man vill endå att så många som möjligt ska kunna!

   Sen vill jag inte ha festen på ett par veckor, då jag redan "röjjt" en hel del i lägenheten det senaste... man vill ju inte störa för ofta!

   JAJA! vi får väll se vad som händer!



Igår såg jag filmen "Never back down 2"!

Precis som första filmen så handlar det om en fighting tunering som kallas "the beatdown". Fighters av olika slag möts i buren, där dom fightar tills en ger upp eller blir nockad! Man använder sig av kamsporten MMA (Mixed Martial Arts) som är en sport där det mesta är tillåtet!

   Jag tycker filmen är helt klart godkänd! Men så som dem flesta uppföljare så är den inte lika bra som 1:an. Sämre skådisar, och ingen direkt uppföljare till handlingen i den första filmen! Ett plus är att dom använder sig av minst en skådspelare som faktiskt tränar MMA på riktigt, vilket gör att fighterna blir mer "verkliga"!

Film betyg 3/5:


Min hund är fett uttråkad just nu! Måste komma på nått kul att aktivera henne med! Hon fick leka med grannhunden häromdagen, och det va en stor framgång! Gick jättebra, och dem hade båda jättekul! Va så härligt att se! De va den första gången hon fick RIKTIGT leka med en annan hund! De flesta hundarna hon lekt med tycker att hon är lite jobbigt med sitt "valp nafsande". Men inte grannens leonberger Nova! Det bästa är att Novas ägare ville att dom skulle få leka ofta! Och det vill jag oxå! :P...


Puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards