SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Åldersnoja.... eller?!

Av Emelie Carlsson - 22 oktober 2011 20:46

23 år och lider redan av åldersnoja... är det sjukt eller? Den senaste tiden har jag umgåtts mycket med min kompis lilla syster Nathalie, och hennes kompisar... ålder ligger på runt 15-19 år typ... och det hindrar inte mig. För vi har jävligt kul ihop! DOCK har dem allra flesta gångerna varit på fester, där jag (och även dom) blir as packade xD. HAHA! Men endå! Jag gillar dem skarpt :P. Men som sagt... den senaste tiden har jag kännt mig så jävla gammal!

   Blir man "tillsagd" att man är för gammal... då ÄR man FAN gammal! HAHAH det är jätte komiskt! Men igår förstod jag verkligen att jag inte e så ung längre! För då fick jag höra just det... att jag e "för gammal". Det spelar ingen roll om jag ser yngre ut, eller om jag ibland uppför mig som yngre än 23.... för "den där" siffran finns endå alltid där!... Jag ÄR 23 BAST, och jag kommer inte bli endag yngre! Och det skrämmer mig :S. Jag trodde att jag va i den perfekta åldern! Då allt bara flyter på och livet leker... men nej då... inte för mig för jag har PANIK för att jag börjar bli gammal!... Palla det liksom! Jag önskar man kunde göra som på "The Sims 3"... Stoppa åldrandet lite då och då när det behövs, och när man behöver mer tid.

   Som jag skrev tidigare så har jag JÄVLIGT kul med "ungdommarna" (xD)... men någonstanns i mig så känns det som att det inte är "bra" för mig att umgås med dem! Även om jag gärna vill ;). För det är då jag ser hur gammal jag är... när jag jämnför mig med dem...

 
 
Ingen bild

catrin

22 oktober 2011 21:13

Emelie!!!! Du e inte gammal. Du har hela livet framför dig och du kan välja att få det så som du vill om du lyssnar på dig själv, siffror existerar bara i tjugoårsåldern sen försvinner dom för man upptäcker att åldern har ingen betydelse när det gäller det man vill uppleva och känna :) Bamsekram till dig nojiga du :)

Emelie Carlsson

23 oktober 2011 00:43

Tack Catrin :).. Jo, jag vet, men endåå ;)...

 
Ingen bild

J.V

22 december 2011 00:25

Du jag är 21 år och känner exakt samma som du.
Försöker intala mig själv att jag är ung, men det går liksom inte.
Under tonårstiden, då var jag ung, nu när jag börjar närma mig 22 känns det som att jag börjar bli medelålders snart. XD
Får trösta sig med att alla åldras tyvärr, man är väl inte ung för evigt. Lite tidigt att tänka så, jag vet haha.

Emelie Carlsson

24 december 2011 23:05

JA, vi är nog inte ensama ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards