SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 12 september 2011

sjuuuuk :(.. och bomber i huvudet!?

Av Emelie Carlsson - 12 september 2011 12:43

Jag mår fortfarande skit... eller... asså jag mår lite bättre, men fortfarande inte bra. Känner mig fortfarande febrig, men halsen känns bättre! Jaja, det går väll över antar jag. Har ju inte direkt tillåtit mig sjävl att vila heller, så det är kanske inte så konstigt att det tar tid! Men nu är jag ledig måndag-tisdag, så då ska jag nog hinna vila upp mig.


Från ett till annat...

   Det går skiiit med träning just nu! Asså visst jag e ju sjuk, så får vänta lite, men endå! När jag tränar så har jag lättare för att sköta kosten också. Men när jag mår dåligt, och inte orkar träna, då går det skit! Jag kan INTE hålla mig ifrån skräp när jag degar... det går inte... I alla fall inte när jag e själv, vilket jag oftast är! HAde jag bara haft det stadigt nu med ALLT, så hade jag mått bättre både psykiskt och fysiskt, och då är det lättare att kämpa med sig själv.

   Jag tänker ALDRIG bli tjock! Men jag vill inte heller ha "lite att ta i" som många säger... Eller asså "lite att ta i" är ju en tolknings fråga... eller skit samma! Palla diskutera det ;). Jag vill bli lite mindre helt enkelt! Vad ni än säger.... ;)


Har mycket i huvudet just nu... allt e fan kämpigt, och jag vet inte hur jag ska ta mig igenom allt, och jag vet inte vad jag ska börja! Lägg en bomb under ditt hus, och sen städa upp skiten... så känns mitt liv. FUCKIN' MESS! Känner mig hjälplös, för ingen kan hjälpa mig heller :/...


Nu ska jag glömma ALLA problem i ett antal timmar... ska gräva ner mig i soffan och uggla "Supernatural". Ska ha serie maraton,... utan massa gott att äta till :(. Har min största last dock... ni vet vad det är va? Jo, Cola Zero ;)....


sååå....

Puss på er! <3 <3

Och ett extra hjärta till DIG Jonas W: <3... eller du får några till <3<3<3<3..... Because u are worth it! :D


 
 
Ingen bild

Jonas

12 september 2011 21:04

Hehe naaaw va söt du är emelie :) <3 <3 <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards