SmakarSomSocker

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Så det trodde ni va?

Av Emelie Carlsson - 28 augusti 2011 00:00

Så ni trodde ni skulle slippa mig idag va? ;). HAHA, nerrå så lätt blir ni inte av med mig! Nej men helt serri så kommer jag nog inte orka blogga varje dag. Men så som det känns nu så har jag ju i alla fall skit att prata om! Så då är det ju bara till att babbla på! :)


Kom precis in efter en promenad med Terese och vovven. Fan va tråkigt när det regnar! Usch! Det spelar ingen roll om man har regnkläder på sig... för det är fan obekvämt att promenera i regn! Joggar man så är de lugnt! Tycker i alla fall jag!


Idag skulle jag egentligen åkt till Liseberg med mina kära vänner från Trollhättan och Vänersborg! Men det sket sig, och det slutade med att jag satt hemma hela dagen, helt själv! Jag som fixade ledigt från jobbet och så. Hoppades på att dom kunde kommit hem till mig istället, men det fanns det ju inget intresse av! Ialla fall inte utav vissa av dom :(.


Önskar jag hade lite självdisciplin! Behöver sova ut nån gång, men bli ju aldrig så! Inte ens när jag är ledig :(. Får ju skylla mig själ egentligen... men grejjen är att jag typ får ångest när jag ska sova! Typ som lite panik! Jag vill inte sova för då känner jag mig stressad. Känns som att jag slösar bort mitt liv! Tänk att man sover bort en 3:dje del av sitt liv :S. Det är VÄLDIGT mycket! Jag vill vara vaken så mkt som möjligt så jag kan utnyttja dagen till fullo! Även om det innebär att sitta vid FB liksom... jag får väll försöka vänja bort det... om det går.


Imorrn kommer Oscar och hälsar på! :). Han har fyllt år nyligen så han ska få en present av mig. Sen har jag lovat klippa hans hår! Bläää, hatar klippa folk! Men, men... man får väll vara snäll..




Goodnight folks! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Carlsson - 28 maj 2013 20:10

Det vet jag nu... !!!

Av Emelie Carlsson - 30 april 2013 22:49

Jag tänker fatta mig kort! Den va bra, men jag tyckte den slutade dåligt... Den va lite seg i början, men snart så kom den igång och vi fick se lite action. Och i vanlig Tony Stark anda så va han, precis som vanligt, lika charmig, busig, rolig, ka...

Av Emelie Carlsson - 28 april 2013 13:48

Jag minns att jag under min graviditet var "orolig" för att bli uttråkad, eller känna att jag hade mycket dötid. Men jag har blivit snäppet visare nu när min dotter ligger här i min famn. Dem få stunderna jag faktiskt KAN lägga henne ifrån mig, dem s...

Av Emelie Carlsson - 22 april 2013 14:56

Har haft fullt upp det senaste då våran efterlängtade prinsessa äntligen kommit till världen! 12/4 valde hon att titta fram, 4 dagar "för tidigt". Underbart tyckte jag, eftersom jag va så less på att vara gravid! Såhär i efterhand MÅSTE jag ju hålla ...

Av Emelie Carlsson - 8 april 2013 01:09

Jag kan inte sovaaaa =(. Jag har visserligen inga tider att passa, men det är så jävla jobbigt när man inte somnar som man ska! Jag går upp i tid även om jag sover dåligt, så jag vänder liksom inte på dygnet. Problemet är snarare att jag går runt en ...

Ovido - Quiz & Flashcards